Így óvd a szemed a munkahelyeden - napi tippek a tökéletes látás megőrzése érdekében | NOSALTY

Napi rutin és látás. Szabályok, amiket érdemes szem előtt tartani

Napi rutin: legyen az egészség az első!

napi rutin és látás látásélesség 0 9 hány dioptriát

Önnek ajánljuk! Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára! Aki most próbálgatja karrierje során először  az otthoni munkátvalószínűleg szembesül a legnagyobb kihívással: a keretet adó időbeosztás kialakításával napi rutin és látás betartásával. Nézzük, mit tehetünk azért, hogy egészségesebben teljenek az otthoni munkanapok! Legyenek fix pontjaink Egyeseknek valószínűleg nem jelent gondot a testük jelzéseire figyelni, így amikor megkordul a hasuk, máris igyekeznek pótolni az elégetett kalóriákat.

Sokan vagyunk azonban, akiket könnyedén beszippant a munka, és szó szerint elfeledkezünk az étkezésről, sőt gyakran a kellő vízfogyasztásról is, ráadásul otthon nem feltétlenül emlékeztet rá valaki, hogy eljött az ebédidő.

07.00 - egy rövid séta

Ha ismerős számunkra ez az állapot, némi tudatossággal könnyen megelőzhetjük: határozzuk meg magunknak a főétkezéseink időpontjait, ahogy az egyébként békeidőkben magától értetődő. Akár rögzíthetjük is a perces sávokat a naptárunkban, pontosan úgy, ahogy azt egy fontos telefonhívással tennénk. Ha a feladataink jelenleg ennél nagyobb rugalmasságot kívánnak, gondolkodjunk tágabb időintervallumokban, például reggeli legkésőbb tíz óráig, ebéd dél és kettő között, vacsora hat és nyolc között.

Ezek a fix pontok remek alapot adhatnak a napunk szervezéséhez is, és segítik az időzített kiszakadást a munkából.

Így lesz zökkenőmentes az iskolakezdés - Napidoktor

Tervezzünk Az étkezések időzítését gyakran nemcsak a sok teendő nehezíti meg, hanem az a tény is, hogy nem tudjuk, mit együnk, ráadásul két megbeszélés és kimutatás között nincs időnk hosszasan a tűzhely mellett állni. Ilyen dilemmánk korábban, amikor a munkahelyünk éttermében vagy egy közeli kifőzdében ebédeltünk, valószínűleg nem volt. Az ebéd rendelése jó alternatíva lehet, főleg most, amikor számos új éttermet is találhatunk a kiszállítást vállalók között.

napi rutin és látás hogyan ne hunyorítson gyenge látással

Valószínűleg sokan voksolnak a gyorfagyasztott és félkész ételekre is, azonban érdemes odafigyelnünk, hogy mit választunk: kerüljük a gyorsfelszívódású szénhidrátokban, cukrokban gazdag változatokat, Egyik szememben rövidlátás van amellett, hogy hízlalnak, gyorsan megéhezünk utánuk.

Amennyiben tehetjük, vegyük a kezünkbe az irányítást, mivel anyagilag biztosan így járunk a legjobban. Tervezzük meg előre, melyik nap, mi lesz a menü, és azt is, hogy az egyes ételek mennyi idő alatt készíthetők el.

Törekedjünk az egyszerűségre: tápláló egytálételekkel, színes salátákkal garantáltan időt spórolunk, ahogy azzal is, ha egy-egy ételből nagyobb adagot főzünk meg egyik nap munka után, vagy esetleg hétvégén.

Ha már úgysem mehetünk sehova, fordítsuk a javunkra a társasági program nélküli órákat!

Lézeres szemműtét

Tartsuk be az alapelveket Bár most érezhetjük úgy, hogy legkisebb gondunk is nagyobb annál, minthogy mi kerüljön a tányérunkra, azonban tartsuk szem előtt, hogy az immunrendszerünk, a szellemi- lelki- és fizikai fittségünk a legfőbb védőpajzsunk, vagyis a megfelelő táplálkozásnak jelenleg igen nagy a jelentősége! Amennyiben szükségünk lenne további iránymutatásra is,  kattintsunk az összefoglalóért!

Legyünk előrelátóak Az előrelátás nem egyenlő a felesleges készletek felhalmozásával, sokkal inkább azt jelenti, hogy a terveinknek és az egészséges étkezés szabályainak megfelelően vásároljunk. A mélyhűtő a legjobb barátunk lehet, ha okosan használjuk, és nem a már emlegetett készételekkel, hanem gyorsfagyasztott zöldségekkel és gyümölcsökkel töltjük meg.

Vitaminok és nyomelemek a látás javításához: rutin, cink, réz és szelén - Édesség

Húsok mellett rendszeresen iktassunk be halas fogásokat is, e tekintetben a halkonzervek is kínálnak számunkra lehetőségeket, ahogy a teljesen húsmentes ebédekkel is kísérletezhetünk: egy ízletes főzeléket akár mindenmentes verzióban is elkészíthetünk, extragyorsan.

Ha már előrelátás, muszáj említést tennünk a rágcsálnivalókról és édességekről is.

napi rutin és látás plazmaferezis látás

Amennyiben érzékeny ez a téma számunkra, a legegyszerűbb megoldás, ha egyáltalán nem tartunk otthon a kedvenc desszertjeinkből, hiszen így garantáltan nem esünk kísértésbe. Kevésbé drasztikus opció, ha egészségesebbel helyettesítjük az elfogyott készletet: egy marék olajos mag, egy pohár gyümölcsturmix, vagy néhány darab cukormentes keksz jó kiegészítője lehet a tudatosan összeállított főétkezéseknek. És egy extra tipp: Mivel otthon dolgozva különösen nehéz elkülönítenünk a munka és a pihenés tereit, főleg most, amikor a kikapcsolódásra is csak a négy fal között van lehetőségünk, ezért érdemes az étkezéseinket e tekintetben is következetesen eltöltenünk.

Legyen szó reggeliről, ebédről, vagy a délutáni kávéról, mindig álljunk fel a számítógép mellől, és hagyjuk el a dolgozósarkot, akárcsak a munkahelyünkön szoktuk.

Család-barát: Homályos látás – a szürkehályog gyógyítása

Amennyiben van rá módunk, együnk egy napi rutin és látás helyiségben, vagy legalább egy másik asztalnál, ezzel is változatosságot csempészve a napba, a frissítő koffeinadag elfogyasztását pedig akár egy rövid telefonbeszélgetéssel is összeköthetjük, a társasági élmény jegyében.

Ha épp állást keresünk, kövessük  személyes priortásainkatés szemezgessünk a  friss lehetőségek  között. Frissítsükés töltsük fel önéletrajzunkat  idehogy a munkáltatók is ránk találhassanak, és ha igazán naprakészek akarunk lenni,  kérjünk hírlevelet  és  Facebook értesítést  is, így biztosan nem maradunk le a nekünk való munkáról!